Louis Friedmann zakłada w Brnie, w obecnej lokalizacji TriboTec, oddział swojej wiedeńskiej fabryki.
Produkcja pomp smarowych oraz iniektorów smaru dla lokomotyw parowych
produkcja wojenna,
przede wszystkim pomp smarowych oraz elementów hydrauliki do łodzi podwodnych a także produkcja sprzęgów lokomotyw i ogrzewania wagonów
nacjonalizacja fabryki i zmiana nazwy na ZTS Brno – “Juranovy závody”
produkcja elementów centralnego smarowania i techniki smarowania, z ukierunkowaniem na przemysł ciężki, metalurgiczny, energetyczny i górniczy
rozwój produkcji hydrauliki, silników hydraulicznych promieniowo-tłokowych, rozdzielaczy sekcji hydraulicznych i zaworów do 320 bar, produkcja uzbrojenia dla czołgów i pojazdów gąsienicowych
TriboTec
prywatyzacja i restrukturyzacja firmy
opracowanie kompleksowej oferty centralnego smarowania smarem i olejem dla wszystkich dziedzin przemysłu, dostawa kompletnych systemów smarowania, produkcja głównych komponentów uzupełniona elementami zakupowanymi
przygotowanie projektu i dostawy pod klucz, w tym instalacja i uruchomienie
szeroko zakrojone inwestycje w park maszynowy oraz bazę produkcyjną firmy
Znaczący rozwój asortymentu centralnego smarowania i techniki smarowniczej, stopniowe zastępowanie komponentów importowanych innowacyjnymi produktami własnymi, wzrost sprzedaży firmy poprzez działania na rynkach zagranicznych
uzupełnienie oferty smarowania smarem o produkcję olejowych obiegowych agregatów smarująco-chłodzących, agregatów hydraulicznych na zamówienie oraz specjalnych elementów i podzespołów hydraulicznych i smarnych
Po 50 latach odradza się produkcja systemów smarowania do lokomotyw i innych pojazdów szynowych; firma wchodzi w obszar dostaw dla techniki kolejowej,
W najbliższych latach rozszerzy swój asortyment o smarowanie tramwajów, a następnie o nowoczesne systemy smarowania główek szyn oraz stacjonarne systemy smarowania torów.
powołanie spółki zależnej TriboTec Polska Sp. z o.o.
bazując na wcześniejszej działalności na rynku polskim prowadzonej bezpośrednio z Czech,
rozwój działalności biznesowej i usługowej na rynku polskim, w zakresie centralnego smarowania i systemów dla pojazdów szynowych
opracowanie we własnym zakresie, uruchomienie produkcji i dostawa nowoczesnych pneumatycznych systemów piaskowania dla tramwajów (podsystem układów hamulcowych), a w kolejnym kroku także dla lokomotyw i innych pojazdów szynowych
założenie spółki zależnej TriboTec Slovensko s.r.o.
kontynuacja dotychczasowej działalności gospodarczej prowadzonej poprzez jednostkę organizacyjną TriboTec (Gelnica, Koszyce)
rozwój działalności handlowej i usługowej na rynku słowackim w zakresie centralnego smarowania i systemów dla pojazdów szynowych
wielkość eksportu bezpośredniego po raz pierwszy przekroczyła jedną trzecią sprzedaży ogółem
inwestycja we własną spawalnię i certyfikacja firmy w zakresie produkcji i dostaw części spawanych do pojazdów kolejowych
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.